Beyond textbookseducational digitals texts and gamification of learning materials
- Manuel Area
- Carina S. Gonzalez
- Carlos E. Mora
- Rodríguez Rodríguez, Jesús (coord.)
- Horsley, Mike (coord.)
- Bruillard, Eric (coord.)
Editorial: Servicio de Publicaciones e Intercambio Científico ; Universidad de Santiago de Compostela
Año de publicación: 2015
Páginas: 265-288
Tipo: Capítulo de Libro
Resumen
Na primeira parte ofrécese unha caracterización do libro de texto como unha tecnoloxía educativa representativa dun modelo de escolaridade do século XX (aprendizaxe por recepción, transmisión de información expositiva, unha concepción ilustrada do coñecemento, recurso mediador entre o curriculum oficial e o curriculum práctico e como produto dunha industria cultural). Na segunda parte preséntanse dous modelos alternativos de materiais dixitais. Por unha parte, os modelos de materiais educativos estruturados que adoptan o formato de ebook interactivo, e por outra parte os modelos baseados na ludificación da aprendizaxe e con contornas abertas. Conclúese na necesidade de buscar a integración de ambos os enfoques (materiais estruturados e ludificados) na produción dos novos recursos dixitais