Publicaciones (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Adaptación del cuestionario de valoración de competencias digitales en educación superior

    Aula abierta, Vol. 52, Núm. 2, pp. 117-125

  2. Conceptual Approach to the Pedagogy of Serious Games

    Information (Switzerland), Vol. 14, Núm. 2

  3. Efectos socioeducativos de una infrarrepresentación de las mujeres en la cultura gamer: una revisión de la literatura

    Qurriculum: Revista de Teoría, Investigación y Práctica Educativa, Núm. 36, pp. 61-86

  4. El aprendizaje de competencias en los MOOC: una Revisión Sistemática de Literatura

    RELATEC: Revista Latinoamericana de Tecnología Educativa, Vol. 22, Núm. 1, pp. 107-122

  5. Emerging Technologies for a Digital Education Project: A Systematic Review on Augmented Reality and Cultural-Historical Heritage

    Education in the knowledge society (EKS), Núm. 24

  6. Examining reliability and validity of the Community of Inquiry survey (CoI)

    Campus Virtuales, Vol. 12, Núm. 2, pp. 69-84

  7. Exploring the Impact of the Video Game Monité on Exogenous Factors and Resilience against Bullying in Primary Education Students

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 8

  8. TEACHING BELIEFS ON THE CURRICULAR INTEGRATIONS OF ICT IN RELIGIOUS EDUCATION IN PERU

    Universidad y Sociedad, Vol. 15, Núm. 1, pp. 185-198

  9. The Cultural Impact of Video Games: A Systematic Review of the Literature

    Education Sciences, Vol. 13, Núm. 11

  10. Transcultural adaptation of the Yoder Test of social-emotional competencies for secondary school teachers

    Meta: Avaliacao, Vol. 15, Núm. 47, pp. 306-332

  11. Videojuegos para el desarrollo de competencias en Educación Superior

    Revista Fuentes, Vol. 25, Vol. 2, pp. 228-241